Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Pursuit of happiness

Nu är jag nog på flyget på väg till JFK. Hmm, vad ska man skriva om? Äsch, som sagt blir det inga vettiga inlägg, så jag gör en sån där ''Fakta om Mig'' grej. Saaaaaaaarrrry.

Namn: Ella

Ålder: !6

Längd: 1.77

Sko-storlek: 41

Född: London

Bor: Lidingö, snart sigtuna

Gör just nu: bloggar/ lysssnar på Guns n roses


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: -

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: -


 

Vad är du rädd för: Hajar, höjder, männsikor

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Jag står oftast upp för det jag tycker, och anser att jag har ganska starka moraler. Om jag tycker att något är fel, eller att någon blir felbehandlad, säger jag oftast ifrån.

Det roligaste jobbet du haft/har: Jobbar inte, men antagligen blir Hollister ganska ruuuligt

Har du körkort och egen bil: Nein

När tod du ditt körkort: -

När grät du senast: Igår kanske? Vettefan

Vem åkte du bil med sist: Papi

Vem åt du mat med sist: Öhh, pappa kanske?

Vem sov du hos sist: Fanny tror jag

Vem sov hos dig sist: Fanny

Vad var du rädd för när du var liten: Dockor

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Skådis

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 0

Värsta smärtan du råkat ut för: Looong story

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: När allt löste sig till slut i år

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: ''Vänner'', hur min brorsa blev behandlad i Torsvik pga hans färg, ignorans, jaa listan kan göra lång

Har du någonsin sportat: Jaa, när jag var yngre

Någon du ser upp tillMin pappa

Vad finns alltid i din handväska: Hörlurar, plånbok, VS body spray och rosa vaselin, hehehe

 


Har du varit utomlands någon gång: Nope

Vilken plats var finast: Svårt att säga, kanske barbados, eller tanzania, eller skottland, äh går inte att säga

Största stad/städer du varit i: London kanske?


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej

Rökt: Ja

Snusat: Nej

Druckit: Ja

Har du piercing eller tatuering: 4 i örat, och kanske tauerar mig i sommar

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Jag faller inteeeeeeeee för killaaaaar. Men musiksmaken säger allt. Om han kan få mig att skratta är det också ett stort +++

Finaste komplimang du fått: Haha, har fått höra att jag skulle kunna bli en Victorias secret modell av Joanna. Hahhaha också det roligaste jag hört, då det finns 0 chans för det, men ändå sjukt gulligt. H8a inte, jag tror verkligen inte det själv.

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Nee

Har du någonsin fejkat en orgasm: Varje gång!!!!

Hur många sex-partners har du haft: 47+

 


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller expressen: The guardian vafaaan

McDonalds eller MAX: McDonalds, va tror ni om mig!?

Vin eller Öl: Vin, rött.

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: SVERIGE

Sport eller nyheter: Spoooooort! Chelsea hehehhe

Hockey eller fotboll: Fotboll ↑↑↑↑↑↑

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar inge roll, men föredrar nog mörkt, men som sagt, spelar ingen roll

Sommar eller vinter: Sommar

Vår eller höst: Höst (inte svensk höst dock)

Flyg eller tåg: Tåg

Bil eller buss: Biiil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0