Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

It was the best of times, it was the worst of times

Igår vart jag tvungen att säga hej då till en massa underbara människor. Alltså de som bara skulle vara på lägret i två veckor... Kommer sakna keke, Alison, Kay, Federica, och en massa fler. Även Herman... Alla grät, vilket gjorde saker bara värre men det värsta år det att alla är så utspridda. Folk bor allt från Abu Dhabi till Malaysia. Men vi har ändå lovat att inte tappa kontakten. Älskar dom för mycket för det. Sen åkte jag och några andra till Time Square och gjorde lite shopping. Efter det var jag tvungen att jobba på en film set hela dagen och fota, då jag måste göra två film affischer. Orkar inteeee. Kommer i princip sitta framför photoshop hela imorn. Efter det mätta jag upp Theo, Elias, Alex, Gary och Cynthia och tog lite mat på chickpea. Theo bjöd såklart. Älskar dig <3 sen drog Gary och Elias för att röka på, men vi andra var sjukt trötta så vi drog tillbaka till dormena och chillade där framför en film. Sen gick jag Cynthia Alex och en annan kille som jag ej vet namnet på ut och chillade. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, men gick tillbaks till våra rum vid 11 tiden då vi alla behövde sova efter helgen. Nu är jag i Brooklyn på nån tråkig outdoor photohoot, men jag tror nog att jag + några andra smyger iväg och chillar under bron istället. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0