Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

I ❤ NYC

 
Äntligen! Blogg appen är fixad, och nu har jag 3G så jag kan blogga! Haha, kommer aldrig kunna skriva om allt som har hänt senaste dagarna, men jag har aldrig haft så kul i hela mitt liv. Har gjort så sjukt mycket grejer, som jag troligtvis inte borde skriva om här på bloggen, hehe. Men jaaa, jag har träffat en massa underbara människor, som jag kommer skriva om nån gång, men inte nu, då jag inte har så mycket tid. Står just nu med Laura och Alice på Starbucks och väntar på min frapp! Har Förövrigt tre nya gay-bästisar! Haha de är helt underbara, som om de vore direkt dragna ur en Hollywood film! Nu ska jag mysa i Union Square park, men kommer nog en uppdatering ikväll också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0