Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

I love you like a fat kid loves cake

Hej allesammans!
Ligger just nu i min sang pa ett hotellrum i NY. Lagret tog slut igar. Det var helt fruktansvart sorgligt. Ord kan inte beskriva hur mycket jag alskade vissa dar. Kom sa otroligt nara en del manniskor, och det svider sa inihelvete nar jag tanker att jag kanske aldrig kommer fa se dom igen. Chris, Noah, Alice, Laura, Lavinia, Theo, Rebecca, Sonal, Brendan, Patrick och manga fler, ni vet hur mycket ni betyder for mig. Kommer inte sakna gary, trots allt. Saker blev sa sjukt snett dar mot slutet, sa jag vet inte vad. Visade sig att han inte alls var som jag trodde, utan precis som alla andra. 
Imorn flyger jag till England. Myziz. Ar dock inte sarskilt taggad, da jag onskar att jag inte behovde lamna NY over huvud taget. Vill vara kvar har, med alla vanner...
Idag kopte jag och pappa forovrigt min dator! Aa va fin den ar! Vi var i Apple butiken pa 5th, som ar sjukt cool fran utsidan, da det ar en stor glas kub med apple applet. Blev en Air som planerat, dock den storre modellen. Vart egentligen tankt att jag skulle fa den mindre, men jag och pappa tyckte bade att den storre verkade som ett battre alternativ. Kopte lite accesoarer (stavning?) bl.a. ett fiiiiint rosa skal, som ar sjukt balllll. Love. Som jag tidigare namnt, har jag fatt en crush pa rosa. Forresten sa tror jag nog att det kommer upp bilder fran NY nar jag lyckats synca min mobil, men vet inte ifall jag verkligen vill lagga upp dom har... vi far se... Haha inte for att jag tror att ni bryr er sadar jatte mycket, menmen...
Nu blir det musik + sova. Imorn har jag formiddagen i new york, men det ar oplanerat. Vi hooooors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0