Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

440

Sitter just nu och väntar på att få komma in i datorsalen så att jag kan redigera mina bilder. Har precis kommit från starbucks, som har blivit en standard dagens. Innan det var vi nere i the financial district, vilket var sjukt fint, men ändå väldigt sorgligt då vi var vid ground zero. Grät väldigt mycket. Ni kanske inte visste, men när jag bodde i England jobbade min pappa på Goldman Saches och de hade sin New York kontor i world trade center. Min pappa var i New York, på WTC dagen innan 9/11. jag var för liten för att förstå, men tanken att min pappa kunde ha dött ifall han stannade i NY en dag längre gör mig helt upprörd, vilket var darför jag var extra känslig idag. Som tur är lever han,  vettefan vad jag hade gjort utan honom. Ikväll är det oklart vad som händer. Jag ska nog ut och käka med lite vänner, och sedan kanske mysa i USP eller liknande. Noah köpte dricka men vet ärligt inte ifall jag orkar. Känner att jag bara vill mysa med Chris. Åå vad jag älskar chris! Haha helt osammanhängande, men jag är på riktigt helt förälskad i killen. Han är den mest underbara personen jag någonsin träffat. Hade gift mig med honom ifall han inte vart gay och dejtar min buddy Noah, men jaja, han är en awesome bästis.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0