Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

We were so turned on by your lack of conclusions

Heeej allesammans! Har ni haft en bra dag? För det har jag.
Började med att åka in till stan för att hämta upp min käre fån. Fick ett fint nytt rosa skal också! Man kan aldrig ha för många såna.
Efter det stannade jag kvar i stan och plockade upp lite nödvändiga grejjer. Köpte en massa fina kropp och ansiktsprodukter och även en ny skolväska, plus ytterligare lite inredning. Skolväskan kommer från barbour, och är perfekt för skolböcker och min mac. Tack pappzen! 
Efter det kom Fanny hem till mig, som ni vet och hon stack runt 8. Nu sitter jag här på mitt rum och kollar GG samt äter coco pops.
Imorgon ska jag in till stan för att plocka upp ytterligare lite grejjer och jag måste även packa klart. Herregud, jag åker om mindre än 48 timmar! 
Gonatt allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0