Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

We could steal time, just for one day.

Godmorgon, eller snarare god eftermiddag. Ska snart göra mig i ordning det det är födelsedags firande inom kort. Det är min morfar som fyller 70. Efter det bär det av mot Liiiidingö. Imorgon ska jag o pappa in till stan och köpa träningskläder förövrigt. Dags att komma i form efter världens binge-sommar. Ugh fyfan. Saå snart skolan har börjat blir det att träna tre gånger i veckan, med yoga och core vid sidanom. Bjussar på en dagens.
Linne-Portobello market | Jeans-P&B | Skor-Cons | Solglasögon-RayBans 
Taänkte bara visa en av mina nya body mists från VS som är bland det godaste jag luktat. Den heter love spell och doftar persikor. Kan starkt rekommenderas, ifall ni åker till USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0