Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

SSHL

God morgon! Hemma nu från brunch. Varje Lördag och söndag har skolan brunch i matsalen. Det var supergott. Dom bjöd på bullar, pankakor, alla sorters frukter, bakon, ägg, youghurt och myyyyycket mer. Ser fram emot att få sån god frukost varje helg.
Så nu sitter jag här i mitt underbara rum, tillsammans med Louix min rumskompis. Det allra bästa med att bo internat är att man har ca 30 garderob att välja mellan. Haha, alla tjejer har redan börjat låna och byta kläder av varandra! Som tur är delar jag rum med någon som har samma storlek som mig, och en garderob fylld med überfina kläder.
En till bra sak är att alla är väldigt internationella. Folk kommer från världen över. Dt finns folk här från Australien, singapore, USA och mycket mer. Dock pratar alla svenska och Engelska, vilket underlättar allt. Man får även lära känna äldre elever, eftersom att man bor tillsammans, och jag har redan träffat några jättegulliga 3:or.
Idag har jag även fixat skoluniform, hoho. Den får ni se imorn, när jag har fixat o trixat med den lite. Är supernöjd med allt hittills. Tror att det här kommer bli bra. Nu ska jag titta på X Factor, min Number one guilty pleasure!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0