Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Plucked her eyebrows on the way, shaved her legs and then he was a she

Shorts-A&F | Skärp-Hollister | Linne-American Eagle | Skor-Cons
Kan ju knappast kalla det jag har på mig en outfit, då det bara är ett par shorts och ett linne, men det är bättre än inget... Jag e en sån där lat människa om föredrar att resa bekvämt en snyggt. Ni hittar mig på Arlanda klädd i Juicy-dress och Ugg's. 
Idag har jag då åkt till... hm, vet faktiskt inte vart jag befinner mig just nu. I något slott ca två timmar utanför staden. Är ju då som sagt på familjeträff. Sjukt stelt det kan bli när man hälsar på någon och intoducerar sig själv och så har man träffat personen förrut. Har hänt minst tre gånger idag. Men det är faktiskt inte så farligt, utan ganska mysigt! Mammas (Eva) familj är verkligen jättestort. Det är minst 110pers här. 
Snart kommer pappa och hämtar mig på hotellrummet då vi ska på middag med hela släkten. Har som tur är mina älskade kusiner här som är dom sötaste ungarna i hela världen! Haha, men dom betraktar mig mest som en klätterställning. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0