Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Oh you pretty things

Heeeei allesammans! Bloggar från mitt fantastiska nya rum uppe på sigtuna! Jag är så sjukt lycklig för stunden. Skoga är underbart, mitt rum blev hur mysigt som helst, jag har en skitgullig rumskompis, som jag redan lärt känna och har träffat hur många sköna människor som helst. Skoga verkar ha dom bästa eleverna, då alla tjejer här är guldvärda, och jag har bara känt dom i ett par timmar. Snart blire första natts sömn på mitt nya hem. Imorgon ska jag testa skoluniform o lite annat praktiskt. Päronen kommer även upp med lite grejer till mitt rum, men överlag är jag riktigt jävla nöjd. Skolan är verkligen hur fin som helst, och dagarna framöver kommer bli riktigt spännande, fyllda med  nya människor och upplevelser. Hoppas innerligt att ni har det lika bra i era nya skolor. Nu ska jag mysa framför en film, Gonaaaaatt! <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0