Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Hejzan

Hmm, har tänkt mycket på saken och det finns inget enkelt sätt att visa vad jag har köpt (åde i London och NY). Kanske gör lite outfitbilder, o då får ni se, men som sagt, baaaara kanske.
Har iaf handlat en massa fina kläder, smycken, skor och smink, från bl.a. All Saints, Juicy Couture, Forever 21, O.P.I, Replay, Thomas Sabo, Converse, Lancôme, Victorias Secret (Hehe spenderade naästan 2000 där...), Hunter, Pull & Bear, American Eagle, Bershka och mycket meer. Och sedan Apple såklart där jag o pappa köpte min älskade dator!
Känns saå skönt att ha lite nya kläder till skolstarten! Jag börjar den 27:e och är redan hur stoked som helst! Kommer blir awesome. Nu ska jag se Cabin in the woods. Har fram tills igår endast sett på Hitchcock filmer (exklusive biobesök). Jag är något av en filmfanat, tack vare mina föräldrar, och otroligen hade jag, fram tills några dagar sedan endast sett två hitchcock filmer. Kan starkt rekommendera Psycho, ifall ni inte redan har sett den och även The lady vanishes. De är i alla fall mina favoriter.
Puss o karm, skumbanan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0