Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Feels like home

Hejzanhejzan.
Hemma från gymmet nuu. Jag och 4 skogabrudz åkte och körde lite vollyboll, i typ 1 timma och sedan passade vi även på att gymma vilket var stört skönt och kul! Nu sitte jag och Louise har på vårt rum efter världens roligaste dusch. Hahaha, alltså jag har på riktigt den bästa rummisen, hon är så underbart söt. Hon kan dessutom få mig att skratta tills jag ligger på golvet och tårarna strömmer. 
Efter skolan åkte jag, Henri, Louise, Noush, Robina och Elin in till byn och handlade lite på Ica, o kollade runt i lite affärer. Inte saå himla spännande men faktiskt ganska mysigt. 
Börjar känna mig smått nervös inför helgen. Inte för att det säger er så mycket, men det kommer bli en minnesvärd helg.
Snart ska jag lägga mig, men ni får en sista bild, förlåt för sumpiga webcam kvalitén, men det är allt jag kan erbjuda denna afton (hehe Fanny...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0