Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Down with the trumpets

Gookvääääll! Ikväll har jag varit ute med la familia. Vi åt på Vapiano och sedan gick på bio. Vi såg Wes Andersons nya film, Moonrise kingdom som var helt klart hans bästa film hittills. Väldigt mysig med klassiska Anderson drag. 
Idag var jag inne i stan. Köpta lite nytt smink, bl.a. en ny foundation från Lancome. Har aldrig testat den, men tycker deras grejjer verkar fräscha och bra. Jag köpte ju en juicy tube när jag var i New York, och tycker att den är jättebra. Har dessutom en del ögonsmink därifrån och kan starkt rekommendera deras Eye-liners.
Nu är jag iaf klarpackad. Börjar kännas riktigt spännande! Men det har fortfarande inte riktigt slagit mig att jag faktiskt flyttar. Kaaaoz.
Nu blire att mysa med godis framför GG. Pusssssssar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0