Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Bästa skoga!!!!!!!!!!!!!

Sitter just nu på mitt rum på skogabästahemmet och dricker oboooy. Jag har två timmas håltimme, vilket är så skönt! Kommer ha det varje tisdag, vilket jag i vanliga fall hade tyckt vart ganska dåligt, men eftersom att jag bor 30sekunder från mina klassrum är det oerhört skönt. Igår var första skoldagen, och då hade vi på oss uniformer. Tycker personligen att de är rikitigt snygga, men det känns ändå skönt att inte behöva ha på sig dom varje dag. Hittills har jag verkligen haft the time of my life. Jag har fått träffat min nya klass, och det finns en hel del gulliga maäniskor där, jag älskar min rumskompis, och tjejorna på skoga är underbara! 
Har även börjat få lite läxor vilket faktiskt är ganska skönt. 
Snart kommer det dock hända lite grejjer, som jag faktiskt inte får skriva ut här på bloggen, som jag är smått nervōs inför. Antingen kan det bli riktigt bra eller riktigt dåligt men jag har aldrig varit med om något likande innan. Kan väll säga såhär åtminsone, på Sigtuna tar dom det där med invigning riktigt seriost, och då snackar vi utöver  klassiska nollningen. Får väll hoppas att jag överlever helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0