Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Oh woman, i wanna go surfin'

Shit va skönt det ska bli med sommar. Tänk er, kortkorta shorts, magtröjor, galenskaper mitt på natten, skinny dipping i kottla, tältning, poängjakt, glassar vid torsviksbryggan, vattenkrig, vänner, tårar, djupa pratstunder klockan 3 på morgonen... åå vad jag längtar! Förra sommaren var nog den roligaste perioden i mitt liv. Vi hade så sjukt kul. Vi skapade minnen som vi kommer att  ha livet ut. Det är ju synd att det aldrig kommer bli som förr.
Håller även på att bygga upp my summer wardrobe! Har tre par nya shorts också, som jag tycker är perfekta.:
Dessa Runway-dreamz kopior fick jag när jag var i London sist. De kommer från Bershka, vettefan vad det är för affär, men jag föll för dom här shortsen på dirren! Älskar nitarna, men funderar på att kanske lägga till några?
Slitna Boyfriend shorts från zara. Köpte dom förra sommaren och tycker att dom är sjuukt bekväma och härliga till såna där slappa sommardagar, då man bara vill gå runt i bikini.
Shorts från gilliyhicks som jag fick när jag var i london. Har nog aldrig ägt ett par shorts som sitter så bra som dom här! I love.
Shorts från Abercrombie som jag fick av pappa när han kom hem från singapore. Ungefär som dom från GH, förutom att dom hära är lite slitna och har Abercrombie-grejen där fram. Också stört bekväma!
Förlåt för lite halvsumpiga bilder, men kamerainställningarna var heeelt off.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Driver du med mig!? ge mig din kropp människa!

2012-04-29 @ 01:25:54
Postat av: Anonym

Haha tack gullis!

2012-04-29 @ 11:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0