Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

I flip the switch that makes you feel electric

- Mina favorit filmer är Kill Bill Vol. 1&2 och både Star Wars Trilogier (och ja, jag tycker att de räknas som trilogier)
- Jag samlar på (fina) påsar och har en samling på ca 40 påsar, från Gant, Juicy, Ugg, True Religion Osv.
- Jag pratar väldigt mycket om mig själv, men är egentligen väldigt en privat person (hur det nu går ihop)
- Jag ska till NY i tre veckor i sommar
- Den ända sanna vännen jag haft, som aldrig svikit mig, var min hund, som gick bort för ett år sedan
- Jag lyssnar på rock (garage, classic, indie, psychedelic, punk) och folk blir oftast förvånade över det
- Jag började hejja på Chelsea pga. en kille
- Jag tror inte på kärlek
- Jag önskar att jag såg ut som Megan Fox
- Jag tror världen hade varit en mycket bättre plats ifall det inte fanns nån religion eller rasism.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0