Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

Fly me to the moon

Fick just reda på att det finns en 99% chans att vi spenderar jul i Thailand! Åå va lycklig jag blir. Jag älskar att resa, och har faktiskt aldrig varit i Thailand förrut, så det ska bli sjukt spännande! Nu har jag en massa resor att se fram emot känns det som.
Efter skolavslutning åker jag och pappa till Paris i några dagar, sedan i slutet av Juni åker jag till New York i tre veckor, sen bilar vi upp till The Hamptons där vi har hyrt ett hus i en vecka och sen åker vi till vårt sommarhus i sydfrankrike. Efter det åker jag till London i ca en månad för att tjäna lite cash på A&F. Sen finns det en möjlighet att jag och pappa åker till Kina/Tibet nån gång runt oktober. Fast vi har iofs snackat om det i ca ett år nu, så vi får se hur det blir med det egentligen. Och sedan Thailand! Jag är taggad!
London-2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0