Tumblr Mouse Cursors
Fakewater -

''Do you think this feeling can last forever?'' ''You mean, forever-ever?''

Schoooolz out bitcheeez! Nu är vi lediga i fyra dagar, vilket verkligen behövs! Har inga vidare planer egentligen.... Imorn kanske jag får träffa Filippas nya labrador valp, inte bara liiite avis. Mot kvällen kommer jag antagligen träffa Fanny och Joanna, mina enda kåmpizar. Söndagen är helt oplanerat. Måndag är det Valborg, får försöka hitta på något skoj då också.. har lite ideer, men som sagt ÄR INGET PLANERAT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Den här fredagen har varit fettmedchill. På morgonen hade vi NP i Engelska, som gick bra. Sen vare bara svenska och slöjd kvar, och det ända vi gjorde på svenskan var att se på film.
Nu tror jag att jag ska ut o njuta av det härliga vädret, seriously kolla ut genom fönstret, it's fuckin' summer!
Är förresten fortfarande sjukt lycklig för tillfället! Vet inte ifall det är vädret, dfet faktum att det är helg, eller bara livet i allmänhet... får väll nöja mig med att jag iallafall mår bra! ++++
Freeeeesh
Ps. Vet inte riktigt hur jag ska göra för att det här inte ska bli feta orrebloggen. Känns ju rätt töntigt i sig att ha en blogg. Aja, lägger nog ner den snart ändå. Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0